08 februari 2014 - Aanpassen opmaak website en actualiseren

De opmaak van de website is aangepast en gemoderniseerd. Alle pagina's worden geactualiseerd. De webpagina foto albums worden als eerste aangepakt. Kijk regelmatig voor de updates op de site.

10 december 2011 - Grote Dansshow Winter Wonderland

De uitvoering van de dans-/theatershow "Winter Wonderland" in het theater Harderwijk was een groot succes. De zaal was volledig uitverkocht en het publiek heeft kunnen genieten van een wervelende dansshow waarbij de verschillende dansvormen elkaar opvolgden in een hoog tempo. Na afloop van de show zijn er veel positieve berichten vanuit het publiek gekomen, kortom het was hard werken maar het was het dubbel en dwars waard.

22 juli 2011 - Grote Dansshow Winter Wonderland

Henk van der Kaaij neemt deel aan de Grote Dansshow Winter Wonderland. Hierbij maken drie dansscholen met verschillende dansstijlen van onder andere Ballroom, Latin, Jazz, Streetdance, Hip Hop, Klassiek, e.a, een grote dansshow welke zal worden tentoongesteld in het theater van Harderwijk. Dit zal plaatsvinden op 10 december 2011 te Harderwijk.

17 juni 2011 - Henk en Cynthia gehuldigd in Harderwijk

Naar aanleiding van de prestaties die zijn gerealiseerd op de Nederlandse kampioenschappen zijn Henk en Cynthia gehuldigd in Harderwijk. Ze hebben vanuit de gemeente Harderwijk, uit handen van de wethouder, de sportpenning mogen ontvangen. Het was een feestelijke uitreiking die ook op youtube te zien is.

5 juni 2011 - Nederlands Kampioenschappen

Henk van der Kaaij is samen met z'n danspartner Cynthia Smith Nederlands Kampioen geworden in de Latin en de Allround en zijn als tweede geeindigd in de Ballroom. Tevens is er ook nog een derde plaats bemachtigd in de basics van de Latin.

15 mei 2011 - Hilversum

Tijdens de wedstrijden in Hilversum is er een 7e plaats behaald in de Ballroom en een 2e plaats in de Latin.

3 april 2011 - Soest

Tijdens de wedstrijden in Soest is er een 3e prijs behaald in de Ballroom, een 1e prijs in de Latin en een 1e prijs in de Allround.

13 maart 2011 - Hilversum

Tijdens de wedstrijden in Hilversum is er een 2e prijs behaald in de Ballroom en een 1e prijs in de Latin.

15 januari 2011 - Hilversum

Tijdens de wedstrijden in Hilversum is er een 3e prijs behaald in de Ballroom en een 1e prijs in de Latin.

30 december 2011 - Zwolle Oudejaarstrofee

Na een half jaar afwezig te zijn geweest, in het wedstrijd circuit, op verzoek van Jan Postulaert om mee te doen met de teammatch de schoenen weer opgepakt. Aangezien alleen maar mee doen met de teammatch enorm lang wachten betekend, ook maar ingeschreven voor de overige disiplines. Het resultaat, na een half jaar niets doen en vervolgens twee uurtjes om de programma's door te nemen, mocht er wezen. We zijn 3e geworden in de Ballroom, 1e in de Latin, 1e in de Allround en 1e met de teammatch. Dit smaakt natuurlijk naar meer.