5 juni 2011 - Nederlands Kampioenschappen

Henk van der Kaaij is samen met z'n danspartner Cynthia Smith Nederlands Kampioen geworden in de Latin en de Allround en zijn als tweede geeindigd in de Ballroom. Tevens is er ook nog een derde plaats bemachtigd in de basics van de Latin.

15 mei 2011 - Hilversum

Tijdens de wedstrijden in Hilversum is er een 7e plaats behaald in de Ballroom en een 2e plaats in de Latin.

3 april 2011 - Soest

Tijdens de wedstrijden in Soest is er een 3e prijs behaald in de Ballroom, een 1e prijs in de Latin en een 1e prijs in de Allround.

13 maart 2011 - Hilversum

Tijdens de wedstrijden in Hilversum is er een 2e prijs behaald in de Ballroom en een 1e prijs in de Latin.

15 januari 2011 - Hilversum

Tijdens de wedstrijden in Hilversum is er een 3e prijs behaald in de Ballroom en een 1e prijs in de Latin.

30 december 2011 - Zwolle Oudejaarstrofee

Na een half jaar afwezig te zijn geweest, in het wedstrijd circuit, op verzoek van Jan Postulaert om mee te doen met de teammatch de schoenen weer opgepakt. Aangezien alleen maar mee doen met de teammatch enorm lang wachten betekend, ook maar ingeschreven voor de overige disiplines. Het resultaat, na een half jaar niets doen en vervolgens twee uurtjes om de programma's door te nemen, mocht er wezen. We zijn 3e geworden in de Ballroom, 1e in de Latin, 1e in de Allround en 1e met de teammatch. Dit smaakt natuurlijk naar meer.